Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítási információk

Szállítási információk


 

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témával kapcsolatban.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • 20.000 Ft alatt: 990 Ft

  • 20.000 Ft felett: INGYENES

  • Abban az esetben, ha nagyobb mennyiséget rendelsz, amely raklapos szállításnak minősül, vagy a szállítónál eléri a ,,Terjedelmes termék,, kategóriát a szállítási költségek módosulnak, melyről e-mailben értesítünk és egyeztetünk Veled.

  • Utánvétes fizetésnél számolnod kell 450 Ft-os plusz költséggel.

Mi az az utánvétkezelési díj?

Egy adminisztrációs költség, amely azért keletkezik, mert a  leadott rendelésedben szereplő tételeket meghitelezzük számodra, addig, amíg a csomagot át nem veszed. A futárszolgálatok kezelik ezeket a beszedett összegeket, amelyeknek szintén van pénzforgalmi díja. Ezeket nekünk is ki kell fizetnünk.  Természetesen ha a biztonságos előreutalást, vagy a bankkártyás fizetési módnál ezt a költséget nem számoljuk fel. Értékhatártól függetlenük, az utánvétes fizetés móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 450 Ft kezelési költség kerül felszámításra.

Mikorra várható kézbesítés?

A megrendelésed leadásakor egyeztetünk és e-mailben értesítünk a várható szállítási időpontról. A futárszolgálatok általában hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között szállítanak. Kérjük, hogy szállítási címként feltétlenül olyan címet adj meg, ahol ebben az időpontban tartózkodsz, vagy valaki átveszi a csomagodat. Lehetőséged van a címzésen kívül pontos és fontos információkat is megadni a futárnak, hogy könnyebben rád találjon. (Pl. hátsó udvari bejárat)

 Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
 

- A GLS futárszolgálat a megadott szállítási címre kézbesít. A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben kapsz tőlük információkat a kiszállítással kapcsolatban. Az értesítők tartalmazzák a csomagra vonatkozó adatokat, az ügyfélszolgálat elérhetőségeit. Itt még van lehetőséged a csomag kiszállítási címének vagy az átvételi helyének módosítására. Pl. ha közbejött valami, és mégsem tudod átvenni a csomagodat, átirányíthatod valamelyik Csomagpontba. Kapsz tőlük majd egy második e-mail is, amely a kiszállítás napjának reggelén érkezik. Ekkor a csomagod már a futárnál van. A levél tájékoztat a futár várható érkezési idejéről .Itt megkapod a futárod telefonszámát is, ha egyeztetésre lenne szükség.

Ha nem a házhozszállítást választod, akkor is több mint 500 GLS CsomagPontba kérheted a csomagodat. Hol vannak ilyen csomagpontok? A megrendelés leadásakor tudsz választani a listából. Csomag átirányítás esetén az ügyfélszolgálat fog ebben neked segíteni.

Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 1290 Forint, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned, illetve ha eléred a 25000Ft-ot a szállítási költséget átvállaljuk.

Nyomonkövethetem a csomagomat?

Igen.
Először a Csúcs-Vill Villamossági Webáruház értesít ha átadtuk a futárszolgálatnak a rendelésedet.
Ügyfélszolgálatunkat bármikor hívhatod, kapcsolatban állunk a futárszolgálattal, kérésedre megnézzük a csomag tartózkodási helyét.